Valljuk be, hogy miközben nap mint nap használunk tisztítósze­reket az otthonunkban, nehezen tudnánk megmondani, hogy melyik miért jó, miért éppen azt használjuk, miért arra esküszünk. Ablakpucoló? Mosópor? Mindegy milyen, csak tisztítson, és legyen olcsó – mondogatjuk érvek helyett, és azt feltételezzük, hogy ha valami az üzletek polcaira került, akkor annak a minősége is szükségképpen rendben van. Ez a sokszor érzelmi alapokon álló meggyőződésünk akkor kezd el szertefoszlani, amikor – többnyire véletlenül – találkozunk olyan termékekkel, amelyek újraértelmezik bennünk a tisztítószer fogalmát. A „ja, ezt így is lehet?”-érzés a Sanóval érhető el a leghamarabb.

 

 

Út a tisztaságba
Valljuk be, hogy miközben nap mint nap használunk  tisztítósze­reket az otthonunkban, nehezen tudnánk megmondani, hogy  melyik miért jó, miért éppen azt használjuk, miért arra esküszünk.  Ablakpucoló? Mosópor? Mindegy milyen, csak tisztítson, és legyen olcsó –  mondogatjuk érvek helyett, és azt feltételezzük, hogy ha valami az  üzletek polcaira került, akkor annak a minősége is szükségképpen rendben  van. Ez a sokszor érzelmi alapokon álló meggyőződésünk akkor kezd el  szertefoszlani, amikor – többnyire véletlenül – találkozunk olyan  termékekkel, amelyek újraértelmezik bennünk a tisztítószer fogalmát. A  „ja, ezt így is lehet?”-érzés a Sanóval érhető el a leghamarabb.
Az  izraeli Sano Bruno Ltd háztartási tisztítószereket és tisztálkodási  termékeket gyártó cég, a világ 25 országában van jelen. Magyarországon  az elmúlt másfél évben jelent meg. Céljuk saját országos  márkaüzlet-hálózat kiépítése. Termékei már jelen vannak a nagyobb  hipermarketláncok – mint a Tesco, az Auchan, a Metro – polcain, de  kaphatók számos CBA, Reál, Coop és Match üzletben is. A Sano több mint  600 tisztítószert forgalmaz, és további 1400 kozmetikumból álló  termékpalettával rendelkezik. A magas fokú innovációnak köszönhetően  kategóriájukban a legjobbak: jobb minőségűek és kiadósabbak, mint a  közismert cégek bármelyik terméke, árfekvésben pedig kedvezőbbek. Mint  Menachem Grinshtein, a Sano Bruno Hungary Kft. vezérigazgatója  elmondta, a fejlesztések során kiemelten figyelnek arra, hogy minden  termék környezet- és bőrbarát legyen, alkalmazkodnak az allergiások  igényeihez is, és egy termékük kifejlesztéséhez sem végeznek  állatkísérleteket. A szakember hangsúlyozta, hogy nemcsak a termékek,  hanem a csomagolás is környezetbarát, hiszen valamennyi  újrahasznosítható.„A mosóporaink koncentrátumok, tehát 1,5 kilós  kiszerelés képes annyi adag ruhát kimosni, mint egy szokványos 3 kilós  mosópor. A szemeteszsákunk is környezetbarát, használat után lebomlik,  hiszen nem műanyagból, hanem kukoricahéjából készült, ám minden igényt  kielégít.” A Sanónak jelenleg 12 olyan saját fejlesztésű terméke  van, amelyet más cég nem gyárt. A Floor Plus padlótisztítónk például  nemcsak tisztává és fényessé teszi a padlót, hanem elűzi a különféle  bogarakat, hangyákat, de csótányokat is. Teszi ezt úgy, hogy nem  tartalmaz mérget, csupán egy citromkivonatot, melyet nem bírnak  elviselni a bogarak. A Poliwix szőnyegtisztítót úgy fejlesztették ki,  hogy figyelembe vették az atkára allergiások panaszait. A termék tehát  nemcsak kitisztítja a szőnyeget, hanem atkátlanít is. Miután befújjuk  vele a szőnyeget, habbá válik, amely a szennyeződéssel együtt felhozza  az atkákat is, majd ezt a habot egyszerűen csak fel kell porszívózni. Az  Anti Kalk vízkőoldó nemcsak a vízkövet távolítja el, hanem a rozsdát is  feloldja. Ami még különlegessé teszi a terméket, az az, hogy olajos  réteget hagy maga után, aminek köszönhetően néhány napig biztosan  leperegnek róla a vízcseppek, így tartósan tisztán marad a felszín, és  kellemes mandulaillatával friss környezetet biztosít. Szintén különleges  termékünk a WC-tartályba helyezhető tisztítószer, mely öt feladatot lát  el egyszerre: a tartályban a gyerekek elől biztonságosan elrejthető,  befesti a vizet, illatosít, feloldja a vízkövet, valamint fertőtleníti a  csészét. „A mosóporaink szintén egyedi fejlesztésűek” – mondja  Grinshtein, és elárulja: „Az ötféle mosóporunkhoz hozzáigazítottuk az  öblítőket, így amennyiben a kettőt egyszerre alkalmazzuk, az illat  sokkal tovább megmarad a ruhában.” A Sano mosóporai jóval kiadósabbak  más cégek termékeinél. „Nem a kilót kell ugyanis összehasonlítani az  árral, hanem azt kell szemügyre venni, hány adag ruha mosható ki vele, a  Sano 1,25 kg-os mosópora 35 mosásra elég” – egyszerűsíti le a számtant  az igazgató. A mint­­-egy 40 féle Sano-mosópor külön-külön is egyedi  tulajdonságokkal rendelkezik. A Maxima Black-et például színes és sötét  színű ruhák mosására fejlesztették ki, különlegessége az, hogy – egy  speciális enzimnek köszönhetően – visszahozza a kifakult ruhák színét  már az első mosás után. A szenzitív mosóporuk (Maxima Sensitive)  érzékeny bőrűek, illetve babák számára készült. Allergiásoknak,  pszoriázisban szenvedőknek kimondottan ajánlott, mivel nem viszket a  bőrük a kimosott ruháktól. Szintén saját fejlesztésük, még hasonló sem  található a piacon, a száraz folt­eltávolító. Különösen hasznos például  az autóban, ha szennyeződés éri a huzatot, vagy az étkezőben az  asztalterítőt. Csak rá kell fújni az anyagot, várni kell néhány percet,  amíg porrá válik, majd a flakon tetején található kefével le kell  söpörni. A Sano termékei közül egyedül a fertőtlenítő Javal termékcsalád  tartalmaz klórt, azok a zsíroldók és penészeltávolítók, amelyek  csírájában ölik meg a penészt. „Egyéni fejlesztésű a gumikesztyűnk is:  öt évre le van védve, csak mi gyártjuk az egész világon” – emel ki egy  újabb szabadalmat Menachem Grinshtein . A kesztyű belsejében ugyanis  aloe verás réteg található, amely a kéz hőmérsékletére megolvad és  felszívódik a bőrben. Így a munka végére nem szárad ki és nem lesz  gumiszagú a kezünk, épp ellenkezőleg: ápolt és illatos lesz. A  kozmetikumok területén is széles a választék, a Sano itt is számos  termékcsaláddal rendelkezik. A Crema Holt-tengeri ásványokat is  tartalmazó arc- és kézkrémeket, testápolókat, testradírokat egyaránt  kínál. A Kef a fiatalok számára készített, joghurtot is tartalmazó  termékekből áll, míg a babák komfortját a Sano Baby termékcsalád  szolgálja. Nem maradhat le a szájápolás sem a palettáról: Orbitol  márkanévvel fogkeféket, fogkrémeket, szájöblítőket találunk. A  fogkrémeket a megszokott áron kínálják, ám kiszerelése duplája a  megszokottnak.
http://sanohungary.hu/index.php?cPath=21
(Hetek)

 

 

 

Az izraeli Sano Bruno Ltd háztartási tisztítószereket és tisztálkodási termékeket gyártó cég, a világ 25 országában van jelen. Magyarországon az elmúlt másfél évben jelent meg. Céljuk saját országos márkaüzlet-hálózat kiépítése. Termékei már jelen vannak a nagyobb hipermarketláncok – mint a Tesco, az Auchan, a Metro – polcain, de kaphatók számos CBA, Reál, Coop és Match üzletben is. A Sano több mint 600 tisztítószert forgalmaz, és további 1400 kozmetikumból álló termékpalettával rendelkezik. A magas fokú innovációnak köszönhetően kategóriájukban a legjobbak: jobb minőségűek és kiadósabbak, mint a közismert cégek bármelyik terméke, árfekvésben pedig kedvezőbbek. 
Mint Menachem Grinshtein, a Sano Bruno Hungary Kft. vezérigazgatója elmondta, a fejlesztések során kiemelten figyelnek arra, hogy minden termék környezet- és bőrbarát legyen, alkalmazkodnak az allergiások igényeihez is, és egy termékük kifejlesztéséhez sem végeznek állatkísérleteket. A szakember hangsúlyozta, hogy nemcsak a termékek, hanem a csomagolás is környezetbarát, hiszen valamennyi újrahasznosítható.
„A mosóporaink koncentrátumok, tehát 1,5 kilós kiszerelés képes annyi adag ruhát kimosni, mint egy szokványos 3 kilós mosópor. A szemeteszsákunk is környezetbarát, használat után lebomlik, hiszen nem műanyagból, hanem kukoricahéjából készült, ám minden igényt kielégít.”

 

 


A Sanónak jelenleg 12 olyan saját fejlesztésű terméke van, amelyet más cég nem gyárt. A Floor Plus padlótisztítónk például nemcsak tisztává és fényessé teszi a padlót, hanem elűzi a különféle bogarakat, hangyákat, de csótányokat is. Teszi ezt úgy, hogy nem tartalmaz mérget, csupán egy citromkivonatot, melyet nem bírnak elviselni a bogarak. A Poliwix szőnyegtisztítót úgy fejlesztették ki, hogy figyelembe vették az atkára allergiások panaszait. A termék tehát nemcsak kitisztítja a szőnyeget, hanem atkátlanít is. Miután befújjuk vele a szőnyeget, habbá válik, amely a szennyeződéssel együtt felhozza az atkákat is, majd ezt a habot egyszerűen csak fel kell porszívózni. Az Anti Kalk vízkőoldó nemcsak a vízkövet távolítja el, hanem a rozsdát is feloldja. Ami még különlegessé teszi a terméket, az az, hogy olajos réteget hagy maga után, aminek köszönhetően néhány napig biztosan leperegnek róla a vízcseppek, így tartósan tisztán marad a felszín, és kellemes mandulaillatával friss környezetet biztosít. Szintén különleges termékünk a WC-tartályba helyezhető tisztítószer, mely öt feladatot lát el egyszerre: a tartályban a gyerekek elől biztonságosan elrejthető, befesti a vizet, illatosít, feloldja a vízkövet, valamint fertőtleníti a csészét. 
„A mosóporaink szintén egyedi fejlesztésűek” – mondja Grinshtein, és elárulja: „Az ötféle mosóporunkhoz hozzáigazítottuk az öblítőket, így amennyiben a kettőt egyszerre alkalmazzuk, az illat sokkal tovább megmarad a ruhában.” A Sano mosóporai jóval kiadósabbak más cégek termékeinél. „Nem a kilót kell ugyanis összehasonlítani az árral, hanem azt kell szemügyre venni, hány adag ruha mosható ki vele, a Sano 1,25 kg-os mosópora 35 mosásra elég” – egyszerűsíti le a számtant az igazgató. A mint­­-egy 40 féle Sano-mosópor külön-külön is egyedi tulajdonságokkal rendelkezik.

 

A Maxima Black-et például színes és sötét színű ruhák mosására fejlesztették ki, különlegessége az, hogy – egy speciális enzimnek köszönhetően – visszahozza a kifakult ruhák színét már az első mosás után. A szenzitív mosóporuk (Maxima Sensitive) érzékeny bőrűek, illetve babák számára készült. Allergiásoknak, pszoriázisban szenvedőknek kimondottan ajánlott, mivel nem viszket a bőrük a kimosott ruháktól. Szintén saját fejlesztésük, még hasonló sem található a piacon, a száraz folt­eltávolító. Különösen hasznos például az autóban, ha szennyeződés éri a huzatot, vagy az étkezőben az asztalterítőt. Csak rá kell fújni az anyagot, várni kell néhány percet, amíg porrá válik, majd a flakon tetején található kefével le kell söpörni. A Sano termékei közül egyedül a fertőtlenítő Javal termékcsalád tartalmaz klórt, azok a zsíroldók és penészeltávolítók, amelyek csírájában ölik meg a penészt. „Egyéni fejlesztésű a gumikesztyűnk is: öt évre le van védve, csak mi gyártjuk az egész világon” – emel ki egy újabb szabadalmat Menachem Grinshtein . A kesztyű belsejében ugyanis aloe verás réteg található, amely a kéz hőmérsékletére megolvad és felszívódik a bőrben. Így a munka végére nem szárad ki és nem lesz gumiszagú a kezünk, épp ellenkezőleg: ápolt és illatos lesz.

 


A kozmetikumok területén is széles a választék, a Sano itt is számos termékcsaláddal rendelkezik. A Crema Holt-tengeri ásványokat is tartalmazó arc- és kézkrémeket, testápolókat, testradírokat egyaránt kínál. A Kef a fiatalok számára készített, joghurtot is tartalmazó termékekből áll, míg a babák komfortját a Sano Baby termékcsalád szolgálja. Nem maradhat le a szájápolás sem a palettáról: Orbitol márkanévvel fogkeféket, fogkrémeket, szájöblítőket találunk. A fogkrémeket a megszokott áron kínálják, ám kiszerelése duplája a megszokottnak.

http://sanohungary.hu/index.php?cPath=21

(Forrás: Hetek, familyandhealth.tumblr.com)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rezsifelezo.blog.hu/api/trackback/id/tr713107042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása